E-commerce – korzyści

Popularność zakupów w sieci rośnie z roku na rok. Przybywa użytkowników, którzy regularnie robią zakupy nie tylko w sklepach odzieżowych czy kosmetycznych, niemniej jednak dużą popularnością cieszą się również sklepy oferujące na przykład artykuły spożywcze. Taki stan rzeczy przekłada się na wzrost popularności usług takich jak fulfillment center.

Centra fulfillment - co należy mieć świadomość tego? Są to centra, które wychodząc naprzeciw oczekiwaniom swoich klientów, a więc sklepów e-commerce, przejmują część lub ogół obsługi zamówień klientów w danym sklepie online. Usługa ma charakter złożony, a więc może obejmować wszystkie etapy powiązane z zamówieniem klienta, począwszy od odbioru towaru od dostawcy, poprzez jego magazynowanie, konfekcjonowanie, a na końcu wysłanie do klienta docelowego. Jak się więc okazuje, Fulfillment Polska to usługi obejmujące każdy stopień obsługi zlecenia klienta. Warto wspomnieć natomiast o tym, że operatorzy zewnętrzni zajmujący się częścią logistyczną obsługi zlecenia mogą realizować takie usługi w sposób złożony, lub wyłącznie wybrane przez nas elementy, które obejmują przykładowo wyłącznie magazynowanie. Wybór modelu współpracy powinien być zależny od kilku czynników, głównie od posiadanego przez nas zaplecza. Jeżeli już nie mamy ani magazynu ani także pracowników przeszkolony ch w pakowaniu towaru, to niewątpliwie warto ogół usługi oddać w ręce fachowców, którzy zadbają o właściwie każdy aspekt, a zatem między innymi o to, by do konfekcjonowanych towarów dołączone były materiały promocyjne.
Dodatkowe informacje: logistyka e-commerce.